16 lipca 2010

Elloo ; D

[EDIT: ZWRÓCMY UWAGĘ,ŻE PISAŁAM TO 3 LATA TEMU, BYŁAM WTEDY DZIWNYM DZIECKIEM]

Dziś wbiły Dusiia i Blond Zuzzanna .

Chciałysmy obejrzec filmy . 30 min się kłociłysmy , który xDD
wybrałysmy ` jabłka adama` ale był cięzki więc obejrzałyśmy ` Fight Club`
jeej . zaajebisty .
i braad piit ; 33

|||ale tez rył w banię ; D|||


git...

Nażarłyśmy się lodów, colowych drynków i chypsów. OCzywiscie Blondi, piła Colę Light. Ubzdurała sb ze jest gruba.. Ehhh... ten kto jest ten ... jest...

....xD

` if U don`t know my name u can call me babe `

odjeeeb !
Byłam z emilką - Donią. w Dino ; 3 po tymbarka
` make juice not war `
psychoolka zbiera kapsle ; D

jutro z Aguuuś ! w Konćuu ;DDD

no i za 19 dni, moje bdays ; D
ahh. i pamiętam Kermit, że obiecałeś iz ponieważ wbijesz na moją 18stkę. Czekam ;]]

oołkej... co ja tu miałam?.... AAAh ! Zuzanna napisz cos w koncu ;[[[
a nie. !

love & peace,
Nika ; 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz