29 maja 2011

czuje się źle, że zaniedbuje bloga :<<
_____________________________________________________________________________________

kumpela zapytała po co piszę skoro nikt nie czyta. Nie wiem. Może dlatego żeby wyrzucić z siebie to wszystko. Chociaz i tak w porownaniu z tym co się dzieje w moim życiu bardzo mało opisuję. Głównie to nie mam czasu.. Teraz jest czas wielkich poprawek, i nauki jest dużo. Mama uważa, że się nie staram :<

Jesteśmy z tata i Milo u babci. Oni oglądają F1 a ja siedzę na lapie. Jechaliśmy rowerami. Wczoraj siedziałam do trzeciej bo gadałam z Marcinem na gjegje. Lubię to.

Wziełam notatki z geografii i ZAMIERZAM się uczyć. Nie wiem jak to wyjdzie.
Chcę się poprawić z geo ale nie lubię Małeckiej, a ona nie lubi mnie.

Czekam aż dziewczyna na pingerze wyśle mi zdjecia prezentu dla Kuby. :D
Mam nadzieję, że się postarała, chociaż widząc jej pracę widać, że wkłada w to całe serce :)
http://cattivo0901.pinger.pl/
POLECAM.

Znowu mam fazę na i need dollar. na na na !
wczoraj obejrzałam kilka filmów, zjadłam pyszne truskaweczki, i .. zrobiłam pizzę z mamą! Była pyszna, chociaż trochę za grube ciasto.

zwijam już.
love, nika xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz