11 lipca 2012

helou.
zastanawiam się po co właściwie mam tego bloga. ani nie pisze, ani nie wstawiam zdjęć. 
eh. ale czasem naprawdę fajnie tu wrócić i poczytać jakie pierdoły pisałam/piszę. Jest to w jakiś tam pokręcony sposób kojące i pokrzepiające.
Wakacje już są.
Jutro Poznań z Kotuu-Adą. Mam nadzieję kupić sobie creepersy i przebić wargę. mam nowy look :> 
planowałam obciąć włosy na krótko ale chyba jednak się powstrzymam. Zawsze jak obcinam to mam potem kilka dni takiego totalnego osłupienia- ich (tych dni) głównym tematem jest wiszący nad moja głowa napis DLACZEGO? Właśnie- dlaczego obcinamy włosy? Tak radykalnie, na krótko! zastanawiałam się nad tym już kiedyś.. pragniemy zmian, ale czy takowa nam pomoże? Czy naprawdę zmiana wyglądu ma pomoc nam poczuć się inaczej? wzięło mi się na filozofię-pomyślę potem.
dobra, wczoraj było fajnie. 30 km rowerkiem. z fajnymi ludźmi którzy potrafią rozśmieszyć do łez. Brakowało mi tego- śmianie się tak mocno, że boli brzuch i ciężko oddychać. masochistycznie?
Marice popsuł się rower i jak jechała to wydawał on odgłosy jak traktor pomieszany z pijaną orką czy waleniem. i to mnie tak rozbawiło. teraz jak na to patrzę to w sumie nie widzę żadnych zadatków na komedię wręcz na dramat bo tymi odgłosami zwabiałyśmy potencjalnych morderców o 22 wieczorem na kompletnym zadupiu. Jednak jechałyśmy i śmiałyśmy się jak głupie. Kolejne dobre wspomnienie.
Fajne dobre wspomnienia są fajne.
muszę iść spać zaraz bo nie chce wyglądać jak zombie. Co do zombie. Widziałam dzisiaj Resident Evil IV: Afterlife. Oczywiście po angielsku. Od kilku tygodni, ba! nawet miesięcy nie oglądam filmów z napisami. Dlaczego? po 1. bardzo trudno znaleźć napisy z dobrym tłumaczeniem po 2. nie odczuwam po prostu takiej potrzeby, można powiedzieć ze takie  napisy mnie męczą bo wzrok automatycznie na nie patrzy. Bez nich można skupić się na języku, akcencie itp.
Myślę, że zacznę recenzować filmy. O ile nie jestem profesjonalnym recenzentem to myślę, że obejrzałam w swoim życiu taką gigantyczną ilość filmów, że jestem w stanie wysłupać coś mądrego :) postaram się wrzucać tu kilka recenzji tygodniowo. będę trzymała kciuki za ten pomysł.

dobranoc <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz