1 sierpnia 2012

good mornin'

za 3 dni urodziny! 8D
niedługo przybywa zuzanna, ada, ala <3 p="p">
jutro wyjeżdżam do Pragi. Z familią. Czyli urodziny spędzę za granicą, nie wiem czy to mi się podoba, bo chciałam zrobić imprezę. No nic, trzeba przełożyć słit sixtin! Wczoraj siedząc na tarasie wzięło mi się na filozofię. Co zrobiłam przez moje życie, czy było cokolwiek wartościowego? 
Zrobiłam sobie w głowie listę +/- tego jaka jestem
PLUSY:
1. jestem zadowolona z poziomu mojej wiedzy
2. fajnie, że czytam dużo książek
3.słucham dobrej muzyki (skromność ^^)
4. mam zajebistych przyjaciół na których mogę liczyć. Może nie ma ich miliony ale po co komu milion przyjaciół. (na myśli mam min. Zuzannę, Duśkę, Kubę <3 p="p">
5.fajnie, że mam popapraną psychikę- przynajmniej nie jestem taka ''zwykła'' 
6.podejmuje w miarę racjonalne decyzje
7.umiem dobrze gotować
8.segreguje śmieci - JOŁ!

MINUSY:
1.niska samoocena- co czasem cholernie przeszkadza
2.zbytnie przejmowanie się opinią innych (stopniowo się to zmienia, na szczęście ;))
3.łatwowierność? 
4.bycie za ironiczna, chamska
5.boje sie ciemnosci -wkurzające kiedy masz isc do lazienki w nocy
6.za duzo czasu spedzam na laptopie
7.robie za malo zdjec
8.debilne i niebezpieczne pomysły- jak spanie na dachu budki na targu


chyba thats all. jak mi sie coś przypomni to edytuje i dopiszę ; ) teraz zabieram się za pieczenie babeczek :D
see ya <3>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz