15 stycznia 2013

sesja i pokój

Jako, że w Ostrowie napadało śniegu stwierdziłam,że warto wybrać się na małą sesje. Zaciągnęłam Zuzannę w największy mróz do opuszczonego sadu i pstrykałyśmy. Po stu zdjęciach byłyśmy zmarznięte, rozmazane i zirytowane więc postanowiłyśmy się poddać. Efekty przedstawię jutro bądź pojutrze, narazie trzeba zadowolić się samojebką : )




a tutaj mały makeover czyli jak zmienił się mój pokój w ciągu 2 lat :)

PRZED (2 lata temu):






PO:




Co myślicie o obecnym wyglądzie mojego pokoju?

17 komentarzy:

  1. fajny ;))) ciekawych ;) chociaż ja nie lubie jak u mnie plakaty na ścianie wisza ;))) Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiana jest bardzo duża, no i bardzo fajnie wygląda ;)

    Dziękuję za komentarz, obserwuję i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromna zmiana, na plus oczywiście :) Ja jednak zachwycę się słodką foteczką - bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam lampki nad łóżkiem, daja niezły klimat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Różnica jest i to wielka ;)
    Świetny pokój :>

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie przytulniejszy ! :]

    vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny masz ten pokoik. :P Dla mnie to tylko marzenie. Czekam na zdjęcia z sesji. C:
    http://especialbloggerlena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny masz pokój. sama bym taki chciała !

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecny jest świetny :)
    fajny blog
    Obserwuję !


    OdpowiedzUsuń
  11. pokój wygląda dobrze tylko dlatego że zdjęcie pykane moim świetnym aparatem : *

    OdpowiedzUsuń
  12. psychiatryk, to jest to co lubie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pokój :D
    Fajny blog
    Obserwuję!
    Zapraszam:
    http://wiktoria17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zmiana na plus, zdecydowanie ładniej teraz :)
    obserwuj - luxury-diamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, super pokoik <3
    Pozdrawim z http://myzombielifee.blogspot.com/
    wpadaj do mnie ;) obserwuję i licze na rewanzyk!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog, gratuluję :)
    Nie mam własnego, jednak chciałabym Cię zaprosić na pewnego niezwykłego bloga, który odmienił moje życie. Ta cała strona to tak naprawdę pewnego rodzaju akcja, fajnie jeśli się w nią aktywnie włączysz lub przynajmniej wspomożesz - obserwując. Przeczytaj ten post, a na pewno nie pożałujesz (a nawet będziesz pod wielkim wrażeniem jak ja):
    http://f-me-i-am-famous.blogspot.com/2013/01/some-things-cost-more-than-you-realise.html
    "Mogę zmienić świat tylko z Tobą" - słowa autorki strony, szkoda tylko, że ciągle za mało takich ludzi.

    OdpowiedzUsuń