31 marca 2013

piekna zima tej wiosny..

 Więc mamy wielkanoc!  (chociaż to, co dzieje się za oknem przypomina bardziej wigilię)
Życzę wszystkim dobrego żarełka, miłego czasu spędzonego z rodzinką i WYPOCZYNKU! 


i żeby do każdego przyszedł taki zając
Wielką Niedzielę spędziłam relaksując się i robiąc krótką sesję dla mojej małej (chociaż nie aż tak) kuzynki. Jestem zadowolona z efektów :)







oczywiście mała nie lata tak umalowana na codzień, to był tylko pojedyńczy wyskok :) Zazwyczaj wygląda tak: 


jeśli kogoś zainteresowały zdjęcia to pisać to wyślę link do całej galerii :*

Piątek spędziłam dosłownie cały dzień na gotowaniu i sprzątaniu :( Przynajmniej mamka była zadowolona :)




Dziewczęta (Ala i Zuza) miały urodziny :)




Po lewej: prezent dla Alki (czapa,obraz i dużo pierdółek + nicolas cage :))
po prawej: prezent dla Zuzy (plecak, książka,kapelusz,kartka)

a dzisiaj 31.03 urodziny ma Adka 
Wszystkiego najlepszego bejb:*
o wiele lepsze życzenia + prezent dostaniesz jak się spotkamy :)



ja już się zbieram, jutro wstawię zdjęcia mojego pokoju (chciałam cyknąć teraz ale jest za ciemno)
miłego śmingusa dyngusa!:)

4 komentarze:

  1. Twoja kuzynka ma fajną czapkę a ty masz wielki talent do robienia zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo :) a czapka jest moja:)

      Usuń
  2. zajebisty blog, wpis raz na kilka tygodni :C. Haaaaaaaaaaaaaaaaloooooooooo, czasami ktoś to czyta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. NAPISZ POST SUKO.

    OdpowiedzUsuń