13 maja 2013

HEJ HAJ HELOL

I JUST CAME TO SAY HELLO!

witam witam, właśnie odkryłam,że aż 2 osoby kazały mi napisać post! szaleństwo!

jakoś nie miałam zadnej inspiracji by pisać. Miałam teraz aż dwa tygodnie wolnego, więc po prostu z tego korzystałam.
jeśli ktoś chce być na bieżąco, zapraszam na mojego instagrama: cocofangkiller
a tu macie foteczki: http://statigr.am/cocofangkiller

cóż jeszcze? teraz szykuje się kolejny okres bez szkoły bo klasa jedzie na wycieczkę. Cieszę się niezmiernie bo jestem już kompletnie wybita z trybu: szkoła. W weekend majowy byłam w poznaniu z Alsonem, wyjazd uważam za udany (no, moze nie podobało mi się to,że ala kompletnie nie pamiętała gdzie znajdował sie nasz nocleg!), oprócz tego dużo czasu spędziłam w parku na AMFI (tak wiem, ambitnie)

nie wiem czy będę kontynuować pisanie, w sumie czy tak naprawdę na nowo je zacznę!
chciałabym : ) jeszcze, jak ktoś czyta to wogóle motywacja swietna;)

dzisiaj caly dzien zajmowałam sie malymi szczurkami czyt. kuzynami. Zmęczona jestem przeraźliwie a jeszcze czeka mnie bieganie!

myślę, że to na tyle, obiecuje, że jutro wstawie fajne zdjęcia które zrobiłam jakis czas temu!


ja w okularach!wuut


milego dnia! xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz